FAQ
- Czy w ramach pakietu premium dostarczacie dokumentacje dla firmy transportowej?
Oczywiście.
Program TACHOLider jest tylko uzupełnieniem całego procesu wdrożenia przepisów dla firmy transportowej. Dlatego użytkownik może w systemie ściągnąć niezbędne dokumenty które pozwolą spełnić wymagania obowiązujących przepisów
- Co potrzebuje moja firma przy wdrożeniu TACHOLider?
W ramach naszego doświadczenia oferujemy zarówno Audyt jak który stwierdzi jakie procesy należy ulepszyć i na co zwrócić uwagę w przypadku uruchomienia systemu TACHOLider w Twojej firmie.
- Co to jest TACHOLider?
- TACHOLider to rozbudowany system informatyczny.
- TACHOLider pozwoli spełnić wymagania prawne dla firmy transportowej.
- TACHOLider pozwoli rozliczyć wynagrodzenie kierowcy.
- TACHOLider pozwoli rozliczyć płace minimalne kierowcy lub zgłosić go do odpowiednich urzędów.
- TACHOLider umożliwi Ci bezproblemowe sprawowanie nad danymi kierowcy kontroli.
- TACHOLider pozwala przypominać o zadaniach w każdym dniu. Planując zadania możemy wprowadzić do bazy dowolną notatkę.
- TACHOLider zintegruje się z innymi narzędziami w organizacji.
- TACHOLider agreguje dokumentacje wewnątrz przedsiębiorstwa.
- TACHOLider jest dostępny też online.
- OK ale po co mi te funkcjonalności?
Odpowiemy w formie pytań.
- Kto jest zobowiązany prowadzić Ewidencje czasu pracy w myśl przepisów?.
- Co powinna zawierać dokumentacja wewnętrzna przedsiębiorstwa?
- Czy prowadzicie szkolenia w zakresie prawidłowego wynagradzania kierowcy?
W tym i wiele innych zakresów pomożemy.
- Na czym opiera swoje działanieTACHOLider?
TACHOLider powstał w oparciu o nasze doświadczenie i umiejętności, zrealizowaliśmy ponad 300 szkoleń i około 200 wdrożeń w całej Polsce.
- W jakiej formie dostępna jest aplikacja TACHOLider?
Online. System jest dostępny w przeglądarce ale jesteśmy gotowi zainstalować go w Twojej firmie jeżeli wykażesz taką potrzebę.
Program jest konfigurowany w taki sposób aby można było rozpocząć pracę już zaraz po uruchomieniu. Jednak jeżeli użytkownik potrzebuje zaawansowanej pomocy jesteśmy gotowi pomóc w formie zdalnej.
Czyli…
Jesteśmy on-premises i SAAS jednocześnie ????
- Chciałbym udzielić dnia wolnego za święto przypadające w sobotę jak to zrobić?
W sekcji święta i dni wolne należy skonfigurować takie święto.
Przykład poniżej:
- Czy aktualizacje programu są bezpłatne?
Oczywiście.
Dodatkowo oferujemy w ramach pakietu szkolno-wdrożeniowego gwarancję i wsparcie użytkowników przez wybrany okres (12, 24 i 36 miesięcy).
- Czy aplikacja jest bezpieczna?
Bezpieczeństwo aplikacji jest dla nas sprawą priorytetową. Program może być zabezpieczony hasłem. Dane zawarte w bazie SQL mogą być szyfrowane za pomocą dedykowanych narzędzi.
Dodatkowo warto nadmienić że każda zmiana w aplikacji jest ewidencjonowana i zawiera takie informacje jak:
- Dane użytkownika, który dokonał zmiany;
- Datę zmiany;
P.s. System regularnie tworzy kopie zapasowe i jest monitorowany za pomocą zaawansowanych interfejsów:
- Jak rozpocząć korzystanie z TACHOLider
Zgłoś się do nas na biuro@tacholider.pl a pomożemy!
- Konfiguracja Programu
Konfigurację programu TACHOLider oferujemy w ramach pakietu szkolno-wdrożeniowego. Wystarczy kontakt na biuro@TACHOlider.pl
- Znalazłem błąd w programie, co dalej?
- Od maja 2020 roku udostępniamy panel zgłoszeniowy dla naszych użytkowników za pomocą interfejsu HESK. Jest dostępny w programie oraz na stronie TACHOLider.pl w zakładce kontakt.
- Można też zgłaszać błędy ręcznie spisując wiadomość email na adres biuro@TACHOlider.pl
- Jak archiwizować dane systemu?
Program TACHOLider zapisuje dane do własnej bazy danych, dane są archiwizowane na serwerach TACHOLider znajdujących się w Polsce i Niemczech.
- Czy TACHOLider zabezpieczy mnie przed pozwem lub sankcjami?
Żaden dokument ani obsługa prawna nie zagwarantuje, że nie zostaniesz pozwany lub nie będziesz musiał kogoś pozwać.
Najlepszym sposobem na uniknięcie sporu jest ustalenie jasnych oczekiwań obu stron na początku.
Niestety, tworzone i podpisywane na przestrzeni ostatnich lat umowy stały się tak zawiłe, że często nie rozumiemy dużej części z nich. Staramy się, aby dokumenty które udostępniamy w ramach pakietu szkolno-wdrożeniowego nie miały wad i żeby były jasne i precyzyjne, co ułatwi ich wykonywanie i pomoże uniknąć sporów.
- Czy TACHOLider współpracuje z systemem Linux?
Oczywiście J
- W jaki sposób skonfigurować pracę w TACHOLider w przypadku posiadania wielu firm?
Użytkownik posiada jeden login do którego przypisanych jest wiele firm.
- Jak wygląda przepływ informacji w programie TACHOLider?
Sprawdź sekcję „Jakie dane agreguje system”.
- Czym jest wersja DEMO i czym się charakteryzuje?
Wersja demo pozwala zapoznać się z programem TACHOLider bez konieczności jego wcześniejszego kupna. Posiada ona pełną funkcjonalność licencjonowanej wersji programu jednak bez pakietu PRO, po szczegóły zapraszamy na biuro@TACHOlider.pl
- Obraz w programie wygląda na „ucięty”
W sekcji minimalne wymagania zalecamy aby minimalna rozdzielczość ekranu była 1920x1080 lub w przypadku maksymalizacji formularzy (lub włączenia opcji przewijania formularza dostępne rozdzielczości to 1600x900 oraz 1440x900) dodatkowo warto pamiętać że prawidłowe skalowanie obrazu w programie odbywa się przy 100 lub 125% rozmiarze tekstu aplikacji i innych elementów w systemie Windows. Jeżeli problem jest uciążliwy warto włączyć maksymalizacje formularzy.
- Zablokowałem sobie program, prosi o hasło którego nie znam, co dalej?
Hasło można zresetować wystarczy napisać do nas wiadomość @ lub zgłosić ticket w systemie zgłoszeniowym (tacholider.pl/problem).
- Chciałbym dodać nową funkcjonalność
Super! Skontaktuj się z nami na biuro@TACHOlider.pl pomożemy Ci sparametryzować i opisać nową funkcjonalność, zrobimy wspólnie telekonferencje i ustalimy proces uruchomienia nowej opcji w programie.
- Jak dodać użytkowników do systemu?
Napisz do nas wiadomość @ lub zgłoś ticket w systemie zgłoszeniowym (tacholider.pl/problem).
- Czy macie API?
Tak posiadamy API, napisz do nas na biuro@tacholider.pl a pomożemy.
- Czy dane w programie są archiwizowane?
Tak!, program archiwizuje dane.
- Nie działa mi wykres tygodniowy – co się stało?
Prawdopodobnie skasowałeś/aś numer karty kierowcy w danych pracownika, pamiętaj że system generuje dane na podstawie zapisów z karty kierowcy dlatego numer jest istotny.